dijous, de febrer 26, 2009

Contra la por...coneixement!!!!!! pares i mares...

Últimament, estam tots tan preocupats per les nostres dades...les nostres fotos i el nostre ego virtual....que de vegades veig el món com quan en Golum arriba a agafar l'anell i diu: meu, meu, meu és meu....!!!!!
És vera que s'ha de tenir prudència amb les TICs, però sobretot :S'ha de tenir coneixement...en el més ampli sentit de la paraula... hem de saber que passa a la Xarxa i actuar amb sentit comú...que malauradament és el menys comú de tots els sentits...
El problema que estan generant els medis de comunicació amb els continuus avisos de que a la Xarxa pot passar-hi de tot, és que entrem en un estat catònic i no podem tirar ni endevant ni enrrera, tenim por...i això en aquest moments és absurd...és com si no volguessim conduïr perque hi ha accidents...i és clar que n'hi han, però si condueixes be i amb prudència tens menys possibilitats de tenir-ne un...
Us passo una presentació que vaig fer fa un parell d'anys, i dir-vos una cosa, els ciberjoves són molt intel·ligents, probablement més que nosaltres, si s'els educa de seguida prenen nota.
Últimament he visitat un parell de Blocs de Ciberjoves coneguts meus a la vida real, i m'he trobat uns continguts molt interessants i atractius, cap nom propi, cap foto personal, discreció total...